Spørgsmål og svar | RaskRask.dk

Spørgsmål og svar

Hvordan og hvorledes

Hvordan fungerer RaskRask.dk?

Med RaskRask.dk kan du bestille en professionel massør hjem i stuen, i stedet for at du skal forbi klinikken. Herved sparer du ventetid, rejsetid og besvær!

Du kan få hjælp inden for få dage og nemt danne dig et overblik gennem vores kalender. Find den tid der passer dig, og bestil online.

Hvordan bestiller jeg en tid?

Indtast dit postnummer i feltet på forsiden og tryk på Få en massage. Derefter trykker du på vælg ved den ønskede service, og du skal så trykke på vælg ved alle behandlere, for at vælge dét tidspunkt i kalenderen der passer dig, og hvor der er en ledig massør.
Det er også muligt at se om en specifik massør har tid ved i stedet at trykke på vælg ud fra en af massørernes profil.

Dernæst indtaster du hvem du er, hvor du er, og hvad du skal have hjælp med, og du trykker så på til betaling . Alle informationer er opbevares sikkert, og Raskraask deler aldrig dine informationer med tredjeparter. Du kan så betale online, med MobilePay eller kontant til massøren. Du kan få tilsendt en kvittering pr. email.

Nu kan du læne dig tilbage og glæde dig til at massøren kommer til dig og hjælper dig og din krop i hjemmets trygge rammer.

Hvor kan jeg benytte jeres service?

Skriv dit postnummer i boksen på denne side, for at se om vi dækker dit område. Følg så processen for at bestille. Vi arbejder hele tiden på at få flere kompetente massører til nye områder.

Hvordan fungerer anmeldelser?

Efter en behandling, sender vi en email ud til dig, så du altid kan bedømme din oplevelse med massøren.

Dette gør vi for at sikre det højeste niveau af massører, så du altid får en førsteklasses behandling.

RaskRask giver alle nye massører én 5 stjernet bedømmelse fra start, som en blåstempling af massøren. Dette sker efter grundig interview og baggrundstjek. Alle resterende anmeldelser kommer fra kunder af den pågældende massør.


Pris

Hvad koster det?

Du kan se en oversigt over vores priser her. Transporten for massøren er altid inkluderet i den anførte pris. 

Du har i øvrigt mulighed for spare penge ved at købe et klippekort.

Hvad koster det at få massør hjem til mig?

Transport er allerede inkluderet i prisen.
Vores koncept er at behandleren rejser hjem til dig og derved sparer behovet for en dyr klinik. På denne måde kan du i stedet få hurtig hjælp i hjemmet.

Hvordan betaler jeg?

Du kan enten betale online når du bestiller, afregne med MobilePay eller betale kontant til din massør i forbindelse med massagen. Efterfølgende kan du få tilsendt en kvittering.


Forsikring og Tilskud

Bliver der betalt Skat af behandlingen?

Ja. Det er vigtigt for os at alt foregår under ordnet forhold.

Du får en kvittering eller faktura på hver behandling.

Hver massør har deres eget regnskab til Skat, og er selv ansvarlig for at indberette deres indtægter til Skat.

Kan jeg få tilskud fra det offentlige?

Nej. Det er ikke muligt at få tilskud fra det offentlige til massage.

Er jeg forsikret som massør hos RaskRask?

Ja. Som en del af aftalen med RaskRask, er Massøren forsikret af TRYG under alle behandlinger, som er udført i forbindelse med Raskrask – fra d. 1. juni 2017.
Brugere sender skadeanmeldelsen direkte til Tryg i postkassen raskrask@tryg.dk .

Denne forsikring indebærer en ansvarsforsikring og en ulykkesforsikring. Detaljerne for forsikringen kan ses her.

Ulykkeforsikringen kan du finde her.

Ansvarsforsikringen kan du finde her.

Forsikringen dækker ikke rygmarvsmanipulation. Det er derfor ikke tilladt for Massøren at udføre rygmarvsmanipulation som en del af en behandling, som er en del af samarbejdet med Raskrask.

Kan jeg få tilskud fra min private forsikring hos jer?

Det kommer an på hvilken forsikring du har, da de forskellige forsikringsselskaber arbejder med forskellige modeller.

Kontakt derfor dit forsikringsselskab for at høre om du kan få tilskud til massage, og om de har nogle specifikke krav til massøren.

Herefter kan du kontakte os, hvis du stadig er i tvivl.


Afbestilling

Kan jeg afbestille en aftale?

En aftalt behandling kan aflyses af kunden op til 24 timer inden det aftalte tidspunkt, ellers opkræves et honorar på 50% af den aftalte pris. Hvis en aftalt behandling aflyses af kunden mindre end 6 timer før behandlingen, opkræves et honorar på 100% af den aftalte pris. Du kan aflyse gennem linket på din bookingbekræftelse, over telefon, eller via vores booking system. Du kan flytte en tid ved at ringe til os på +45 93 88 00 63 mellem kl. 9:30 og 17:30 i hverdage.


Massage til arbejdet

Kan jeg bestille en massør ud til min arbejdsplads?

Ja, vi hjælper gerne med at holde sunde, glade og produktive medarbejdere med massage.

Som medarbejder skal du blot bruge adressen på dit arbejde når du bestiller og have et lokale afsat til massagen.

Hvis du er arbejdsgiver kan vi også lave en fleksibel løsning til din arbejdsplads. Du kan få en massør på besøg efter behov og helt uden binding.

En arbejdsgiver kan få skattemæssigt fradrag for udgifter til sundhedsordninger for personalet. Medarbejderne skal i øvrigt ikke beskattes af sundhedsudgifter betalt af arbejdsgiveren.

Læs mere her, eller skriv os en email på info@raskrask.dk, eller ring på 93 88 00 63 for at høre nærmere.


Sikkerhed

No FAQs Found

Gavekort

Hvad er et RaskRask gavekort?

Et RaskRask gavekort giver dig adgang til en massage i hjemmet fra en af vores kompetente massører. Modtageren får en unik kode, som giver fri adgang til én massagebehandling. Gavekortet er desuden gennemarbejdet af vores designer, så det har et lækkert look, og det bliver sendt til dig med email, så du både kan sende det elektronisk eller printe det ud og give det i hånden.

Du kan købe det eller læse mere om vores gavekort her

Hvad hvis jeg fortryder mit køb af et gavekortet?

Du har 4 ugers fortrydelsesret fra købsdato på dit gavekort, hvis det ikke har været brugt. Herefter kan gavekortet ikke ombyttes til kontanter.
Hvis du har fortrudt dit køb, skal du sende en email til info@raskrask.dk

Hvor lang tid er mit gavekort gyldigt?

Gavekortet kan bruges i op til 3 år fra købsdatoen.

Hvor kan jeg bruge mit gavekort?

Vi har ikke nogen klinik, da vores koncept er at massøren i stedet kører ud til dig med briks. Det gør det nemmere og hurtigere for dig.
Under Massører kan du se hvilke postnumre hver massør dækker. For at finde en tid, kan du enten  bestille online, eller ringe til os på tlf.  93 88 00 63.

Hvordan betaler jeg for mit gavekort?

Vælg længden på massagen og tryk på “Køb gavekort” her. Derefter vil du kunne betale med Visa-Dankort eller Mastercard via vores sikre forbindelse.

Du modtager dit gavekort med email seneste 10 minutter efter.


Særlige behov

Kan jeg bestille til et plejehjem, bosted eller andre med særlige behov?

Det kan du tro! Vi vil rigtigt gerne hjælpe alle der har brug for det, og vi kan især se at vi gør en forskel for borgere med særlige behov. For modtageren og massørens skyld, er det dog vigtigt at der er gode forhold under behandlingen:

1. Modtageren af behandlingen skal have været i bad samme dag.
2. Hvis modtageren ikke selv er i stand til at komme op på briksen, skal der være andre til stede der kan hjælpe med dette.
3. Hvis behandlingen foregår på et plejehjem eller bosted, skal personalet være klar til at tage imod massøren.
4. Hvis modtageren har et psykisk handikap, skal der være en værge til stede under behandlingen.
5. Hvis ikke der er betalt på forhånd, og modtageren ikke selv er i stand til at betale, skal der være en værge til at klare afregningen.

Hvis ikke forholdene lever op til dette, forbeholder massøren sig retten til ikke at udføre behandlingen, og opkræve fuldt honorar.

Vi takker for din forståelse og samarbejde, og glæder os til at hjælpe din pårørende 🙂


Andet

Hvorfor er der ikke nogen der svarer på chatten?

En sjælden gang imellem kan vi glemme at slukke chatten, når vi er på farten. Det beklager vi.
I stedet kan du sende en email til info@raskrask.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Jeg har et spørgsmål som ikke er besvaret her, hvad gør jeg?

Skriv endeligt til os på info@raskrask.dk, så vender vi hurtigst tilbage!

Hvor mange kg kan massagebriksen holde til?

Massagebriksen kan holde til maksimum 150 kg.

Kan jeg få massage som gravid?

Det kan du sagtens!

Vi har ikke nogen særlig briks til din mave. Men du kan ligge på ryggen eller siden, som mange mener er lige så godt. Læs mere her

Hvor meget plads skal der være til briksen?

Selve briksen er 65 cm bred og 2 meter lang, men der skal gerne være lidt plads rundt om briksen også. Vores massører benytter ofte greb hvor det kan nødvendigt at kunne komme til fra forskellige vinkler.