Spørgsmål og svar | RaskRask.dk

Spørgsmål og svar

Hvordan og hvorledes

Hvordan fungerer RaskRask.dk?

Med RaskRask.dk kan du bestille en professionel massør hjem i stuen, i stedet for at du skal forbi klinikken. Herved sparer du ventetid, rejsetid og besvær!

Du kan få hjælp inden for få dage og nemt danne dig et overblik gennem vores kalender. Find den tid der passer dig, og bestil online.

Hvordan bestiller jeg en tid?

Indtast dit postnummer i feltet på forsiden og tryk på Få en massage. Derefter trykker du på vælg ved den ønskede service, og du skal så trykke på vælg ved alle behandlere, for at vælge dét tidspunkt i kalenderen der passer dig, og hvor der er en ledig massør.
Det er også muligt at se om en specifik massør har tid ved i stedet at trykke på vælg ud fra en af massørernes profil.

Dernæst indtaster du hvem du er, hvor du er, og hvad du skal have hjælp med, og du trykker så på til betaling . Alle informationer er opbevares sikkert, og Raskraask deler aldrig dine informationer med tredjeparter. Du kan så betale online, med MobilePay eller kontant til massøren. Du kan få tilsendt en kvittering pr. email.

Nu kan du læne dig tilbage og glæde dig til at massøren kommer til dig og hjælper dig og din krop i hjemmets trygge rammer.

Hvor kan jeg benytte jeres service?

Skriv dit postnummer i boksen på denne side, for at se om vi dækker dit område. Følg så processen for at bestille. Vi arbejder hele tiden på at få flere kompetente massører til nye områder.

Hvordan fungerer anmeldelser?

Efter en behandling, sender vi en email ud til dig, så du altid kan bedømme din oplevelse med massøren.

Dette gør vi for at sikre det højeste niveau af massører, så du altid får en førsteklasses behandling.

RaskRask giver alle nye massører én 5 stjernet bedømmelse fra start, som en blåstempling af massøren. Dette sker efter grundig interview og baggrundstjek. Alle resterende anmeldelser kommer fra kunder af den pågældende massør.


Pris

Hvad koster det?

Du kan se en oversigt over vores priser her. Transporten for massøren er altid inkluderet i den anførte pris. 

Du har i øvrigt mulighed for spare penge ved at købe et klippekort.

Hvad koster det at få massør hjem til mig?

Transport er allerede inkluderet i prisen.
Vores koncept er at behandleren rejser hjem til dig og derved sparer behovet for en dyr klinik. På denne måde kan du i stedet få hurtig hjælp i hjemmet.

Hvordan betaler jeg?

Du kan enten betale online når du bestiller, afregne med MobilePay eller betale kontant til din massør i forbindelse med massagen. Efterfølgende kan du få tilsendt en kvittering.


Forsikring og Tilskud

Bliver der betalt Skat af behandlingen?

Ja. Det er vigtigt for os at alt foregår under ordnet forhold.

Du får en kvittering eller faktura på hver behandling.

Hver massør har deres eget regnskab til Skat, og er selv ansvarlig for at indberette deres indtægter til Skat.

Kan jeg få tilskud fra det offentlige?

Nej. Det er ikke muligt at få tilskud fra det offentlige til massage.

Er jeg forsikret som massør hos RaskRask?

Ja. Som en del af aftalen med RaskRask, er Massøren forsikret af TRYG under alle behandlinger, som er udført i forbindelse med Raskrask – fra d. 1. juni 2017.
Brugere sender skadeanmeldelsen direkte til Tryg i postkassen [email protected] .

Denne forsikring indebærer en ansvarsforsikring og en ulykkesforsikring. Detaljerne for forsikringen kan ses her.

Ulykkeforsikringen kan du finde her.

Ansvarsforsikringen kan du finde her.

Forsikringen dækker ikke rygmarvsmanipulation. Det er derfor ikke tilladt for Massøren at udføre rygmarvsmanipulation som en del af en behandling, som er en del af samarbejdet med Raskrask.

Kan jeg få tilskud fra min private forsikring hos jer?

Det kommer an på hvilken forsikring du har, da de forskellige forsikringsselskaber arbejder med forskellige modeller.

Kontakt derfor dit forsikringsselskab for at høre om du kan få tilskud til massage, og om de har nogle specifikke krav til massøren.

Herefter kan du kontakte os, hvis du stadig er i tvivl.


Afbestilling

Kan jeg afbestille en aftale?

Ja, du kan afbestille op til 24 timer inden din aftale med en af vores massører. Dette kan gøres ved at trykke på linket i din email fra din Booking Bekræftelse direkte i kalender-systemet, eller ved at ringe til os mellem kl. 10-17 i hverdage på 93 88 00 63. Hvis du afbestiller mindre end 24 timer før din tid, eller du helt udebliver fra aftalen, pålægges fuldt honorar.


Massage til arbejdet

Kan jeg bestille en massør ud til min arbejdsplads?

Ja, vi hjælper gerne med at holde sunde, glade og produktive medarbejdere med massage.

Som medarbejder skal du blot bruge adressen på dit arbejde når du bestiller og have et lokale afsat til massagen.

Hvis du er arbejdsgiver kan vi også lave en fleksibel løsning til din arbejdsplads. Du kan få en massør på besøg efter behov og helt uden binding.

En arbejdsgiver kan få skattemæssigt fradrag for udgifter til sundhedsordninger for personalet. Medarbejderne skal i øvrigt ikke beskattes af sundhedsudgifter betalt af arbejdsgiveren.

Læs mere her, eller skriv os en email på [email protected], eller ring på 93 88 00 63 for at høre nærmere.


Sikkerhed

Er det sikkert at få en massør ud i mit hjem?

Alle vores massører har en sundhedsfaglig tilgang og er blevet grundigt interviewet, så du er i gode hænder.

Er min personlige information sikker hos jer?

Ja, det er vigtigt for os at værne om dit privatliv og dine personlige oplysninger. Det er kun den pågældende massør og den nødvendige administration, der har adgang til din information. Vi videregiver aldrig din personlige data til tredjeparter. Se hele vores privatpolitik for mere.


Gavekort

Hvad er et RaskRask gavekort?

Et RaskRask gavekort giver dig adgang til en massage i hjemmet fra en af vores kompetente massører. Modtageren får en unik kode, som giver fri adgang til én massagebehandling. Gavekortet er desuden gennemarbejdet af vores designer, så det har et lækkert look, og det bliver sendt til dig med email, så du både kan sende det elektronisk eller printe det ud og give det i hånden.

Du kan købe det eller læse mere om vores gavekort her

Hvad hvis jeg fortryder mit køb af et gavekortet?
Hvor lang tid er mit gavekort gyldigt?

Gavekortet kan bruges i op til 12 måneder fra købsdatoen.

Hvor kan jeg bruge mit gavekort?

Vi har ikke nogen klinik, da vores koncept er at massøren i stedet kører ud til dig med briks. Det gør det nemmere og hurtigere for dig.
Under Massører kan du se hvilke postnumre hver massør dækker. For at finde en tid, kan du enten  bestille online, eller ringe til os på tlf.  93 88 00 63.

Hvordan betaler jeg for mit gavekort?

Vælg dit gavekort her og udfyld formularen. Derefter vil du kunne betale med Visa-Dankort eller Mastercard via vores sikre forbindelse.

Vi sender dit gavekort, når vi har modtaget betalingen.


Andet

Hvorfor er der ikke nogen der svarer på chatten?
Jeg har et spørgsmål som ikke er besvaret her, hvad gør jeg?
Hvor mange kg kan massagebriksen holde til?

Massagebriksen kan holde til maksimum 150 kg.

Kan jeg få massage som gravid?

Det kan du sagtens!

Vi har ikke nogen særlig briks til din mave. Men du kan ligge på ryggen eller siden, som mange mener er lige så godt. Læs mere her

Hvor meget plads skal der være til briksen?

Selve briksen er 65 cm bred og 2 meter lang, men der skal gerne være lidt plads rundt om briksen også. Vores massører benytter ofte greb hvor det kan nødvendigt at kunne komme til fra forskellige vinkler.