Spørgsmål og svar | RaskRask.dk

Spørgsmål og svar

Hvordan og hvorledes

Hvordan fungerer RaskRask.dk?

Med RaskRask.dk kan du bestille en professionel behandler hjem i stuen, i stedet for at du skal forbi klinikken. Herved sparer du ventetid, rejsetid og besvær!

Du kan få hjælp inden for få dage, og nemt danne dig et overblik gennem vores kalender. Find den tid der passer dig, og bestil online.

Hvordan bestiller jeg en tid?

Tryk på Find tid og så Se kalender, for at åbne kalenderen. Skriv dit postnummer, for at se hvilke behandlere der kan besøge dig. Så vælger du den ønskede service, og mindst én behandler. Hvis du vælger flere behandlere, er der flere tider at vælge imellem.

Herefter vælger du et tidspunkt som passer dig. Opret en ny profil, og fortæl hvad du skal have hjælp med og hvor. Vi deler aldrig din information med tredjeparter.

Du kan så betale online, eller med MobilePay eller kontant til behandleren. Du kan få tilsendt en kvittering pr. email.

Så kan du blot læne dig tilbage, og vente på at behandleren hjælper dig i hjemmets trygge rammer.

Hvor kan jeg benytte jeres service?

Du kan få hjælp i dit hjem i det meste af Århus området. Det er forskelligt hvilke postnumre de enkelte behandlere har mulighed for at besøge. Tjek deres profil for at se hvem der dækker dit postnummer. Eller skriv dit postnummer i kalenderen, for at se hvem der har mulighed for at besøge dig.


Pris og forsikring

Hvad koster det?

Du kan se Priser og fordele, for priser. Du skal aldrig betale ekstra for transport. 

Du har i øvrigt mulighed for spare penge ved at købe et klippekort.

Hvad koster det at få behandleren hjem til mig?

Transport er allerede med i prisen.
Vores koncept er at behandleren rejser ud til dig, og derved sparer behovet for en dyr klinik. Og du i stedet kan få hurtig hjælp i hjemmet.

Hvordan betaler jeg?

Du kan enten betale online når du bestiller, eller afregne med MobilePay eller kontant med din behandler i forbindelse med behandlingen. Efterfølgende kan du få tilsendt en kvittering.

Kan jeg få tilskud fra det offentlige?

Nej. Det er ikke muligt at få tilskud fra det offentlige til massage.

Kan jeg få tilskud fra min private forsikring hos jer?

Det kommer an på hvilken forsikring du har, da de forskellige forsikringsselskaber arbejder med forskellige modeller.

Kontakt derfor dit forsikringsselskab, for at høre om du kan få tilskud til massage. Og om de har nogle specifikke krav til massøren.

Herefter kan du kontakte os, hvis du stadig er i tvivl.


Afbestilling

Kan jeg afbestille en aftale?

Ja, du kan afbestille op til 24 timer inden din aftale med en af vores behandlere. Dette kan gøres ved at trykke på linket i din email fra din Booking Bekræftelse, direkte i kalender-systemet, eller ved at ringe til os kl 10-17 i hverdage på 93 88 00 63. Hvis du afbestiller inden for 24 timer af din tid, eller du helt udebliver for aftalen, pålægges fuldt honorar.


Massage til arbejdet

Kan jeg bestille en behandler ud til min arbejdsplads?

Ja, vi hjælper gerne med at holde sunde, glade og produktive medarbejdere med massage.

Som medarbejder skal du blot bruge adressen på dit arbejde, når du bestiller. Og have et lokale afsat til behandlingen.

Hvis du er arbejdsgiver, kan vi også lave en fleksibel løsning til din arbejdsplads. Du kan få en behandler på besøg efter behov, og helt uden binding.

En arbejdsgiver kan få skattemæssigt fradrag for udgifter til sundhedsordninger for personalet. Medarbejderne skal i øvrigt ikke beskattes af sundhedsudgifter betalt af arbejdsgiveren.

Læs mere her. Eller skriv os en email på info@raskrask.dk eller ring på 93 88 00 63, for at høre nærmere.


Sikkerhed

Er det sikkert at få en behandler ud i mit hjem?

Alle vores behandlere har en sundhedsfaglig tilgang, og er blevet grundigt interviewet, så du er i gode hænder.

Er min personlige information sikker hos jer?

Ja, det er vigtigt for os at værne om dit privatliv og dine personlige oplysninger. Det er kun den pågældende behandler og den nødvendige administration, der har adgang til din information. Vi videregiver aldrig din personlige data til tredjeparter. Se hele vores privatpolitik for mere.


Gavekort

Hvad er et RaskRask gavekort?

Et RaskRask gavekort giver dig adgang til en massage i hjemmet fra en af vores kompetente massører.
Modtageren får en unik kode, som giver fri adgang til én massagebehandling.
Gavekortet er gennemarbejdet af vores designer, så det har et lækkert look. Gavekortet bliver sendt til dig med email, så du både kan sende det elektronisk, eller printe det ud og givet det i hånden.

Hvad hvis jeg fortryder mit køb af et gavekortet?

Du har 4 ugers fortrydelsesret fra købsdato på dit gavekort, hvis det ikke har været brugt. Når gavekortet er brugt, kan du ikke få pengene tilbage.
Hvis du har fortrudt dit køb, skal du sende en email til info@raskrask.dk

Hvor lang tid er mit gavekort gyldigt?

Gavekortet kan bruges i op til 12 måneder fra købsdatoen.

Hvor kan jeg bruge mit gavekort?

Vi har ikke nogen klinik, da vores koncept er at behandleren i stedet kører ud til dig med briks. Det gør det nemmere og hurtigere for dig.
Nu dækker vi det meste af Århus-området. Under Behandlere kan du se hvilke postnumre hver behandler dækker. For at finde en tid, kan du enten  bestille online, eller ringe til os på tlf. 93 88 00 63

Hvordan betaler jeg for mit gavekort?

Vælg dit gavekort og udfyld formen ovenfor. Til sidst vil du kunne betale med Visa-Dankort eller Mastercard via vores sikre forbindelse.

Vi sender dit gavekort, når vi har modtaget betalingen.


Andet

Hvorfor er der ikke nogen der svarer på chatten?

En sjælden gang imellem kan vi glemme at slukke chatten, når vi er på farten. Det beklager vi.
I stedet kan du sende en email til: info@raskrask.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Jeg har et spørgsmål som ikke er besvaret her, hvad gør jeg?

Skriv endeligt til os på info@raskrask.dk, så vender vi hurtigst tilbage!